سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل پایه یک

وکیل پایه یک دادگستری خانم

دعاوی خانواده یکی از تخصصی ترین دعاوی در محاکم قضایی می باشد که نحوه ثبت و پیگیری این نوع پرونده نیازمند تخصص و تجربه بسیار بالای یک وکیل در حصول بهترین نتیجه می باشد.

وکیل کلیه دعاوی خانوادگی با تسلط و تجربه بالای خود در امور حقوقی می تواند بر امور قضایی پرونده اشراف داشته و بهترین نتیجه را کسب نماید.

وکیل خانواده خوب می تواند با تدابیر ویژه و صحیح در این نوع دعاوی موکل خود را یاری نموده و از مشکلات احتمالی در این مسیر قضایی پیشگیری نماید.

در بیشتر مواقع یک وکیل می تواند فقط با یک اظهارنامه نتیجه مناسب را کسب نماید و یا تنها یک اشتباه دلیل ارتباط  اکثر پرونده های خانواده با یکدیگر، سایر دعاوی مرتبط با پرونده را با شکست مواجه سازد. اکثر دعاوی خانواده در محاکم قضایی با اقدام جهت مطالبه مهریه از جانب زوجه آغاز می گردد و با اقامه دعوی الزام به تمکین از جانب زوج ادامه پیدا می نماید.

بهترین وکیل خانواده دعاوی خانواده و با توجه به تجربه و تخصص در این زمینه می تواند بهترین کمک را به موکل خود نموده و نتیجه مطلوب را کسب نماید.

یکی از مزایای اصلی مراجعه به وکیل خانواده در هنگام به وجود آمدن مشکلات خانوادگی، سرعت پیگیری پرونده در مراجع قضایی می باشد. زیرا معمولا وکیل مربوط به امور خانواده این توانایی را داشته که با رعایت اصول و موازین قانونی، طرح شکایت کرده و این موضوع باعث می شود تا رسیدگی به چنین پرونده هایی نیز بسیار سریع تر انجام شود

وکیل پایه یک دادگستری خانم


شاید بدانید که در پرونده های حقوقی مساله تحقق و وقوع جرم نیست. در واقع مسائل مطرح شده در این پرونده ها بروز مشکل در روابط اقتصادی و یا اجتماعی افراد می باشد. و در واقع شخصی که خود را محق می داند با مراجعه به دادگاه ، سعی دارد حقی که تضییع شده را مطالبه کند. وکیل پایه یک دادگستری خانم  با قبول وکالت این نوع پرونده ها به شما در احقاق حقوق از دست رفته یاری می رسانند.
همچنین در پرونده های کیفری مساله وقوع جرم به موجب قانون اساسی است. و شخصی به عنوان مدعی به مراجع قضایی مراجعه می کند که از وقوع جرمی متضرر شده و خواهان آن است که مجرم به حکم قانون مجازات شود. وکیل پایه یک دادگستری خانم این موسسه با پذیرش وکالت پرونده های کیفری همواره موفق به دریافت مناسب ترین حکم در بهترین شرایط شده اند.
وکیل پایه یک دادگستری خانم در زمینه خانواده در پرونده هایی مانند نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن، نکاح دائم ، موقت و اذن در نکاح ، شروط ضمن عقد نکاح ، ازدواج مجدد و دیگر مسائل مربوط به دادگاه خانواده قبول وکالت می نمایند.